· 

vragen per mail onbeantwoord?

Wij zijn erg blij met alle aandacht.

Laten we dat voorop stellen.

 

Maar hier links staat op de foto wat wij willen doen.

 

We bedanken jullie voor de oprechte aandacht, de mooie woorden, de vragen, de verzoeken, de foto's, de tips, het aanbieden van auto's, het meedenken over oplossingen voor allerlei 850 probleempjes per mail.

 

Het is soms als een tsunami die over je heen komt en uit alle macht probeer je om het water dat over je uitgestort wordt weg te werken maar er blijft veel liggen.

 

Sr en jr zitten eens per week samen stil met koffie om even te bepalen wat de hoogste prioriteit heeft in de lijst met hoge prioriteiten. Groeistuipen zou je kunnen zeggen.

 

 

Er moeten auto's afgeleverd worden, heen en weer gereden worden naar stalling of spuiter, binnen gekomen onderdelen moeten per klant gesorteerd worden, een achteras revisie staat te wachten, die motor moet er straks uit, daar staat een nieuwe klant te wachten, "mijn auto heeft een storing" zegt iemand over de telefoon, de werkplaats moet opgeruimd worden, de koffie is op....wie doet de boodschappen? De website moet bijgewerkt worden, daar zijn de velgen terug van de leverancier, het uitlaatspruitstuk zit weer eens klemvast dus het duurt iets langer, kijk even mee naar deze turbo want ik voel speling op het asje, wanneer gaan we de LED verlichting in de werkplaats ophangen, de nieuwe brug is besteld dus de stellingen moeten aan de kant......

.....en ondertussen loopt de mailbox vol terwijl wij ons dagelijkse brood verdienen op school met lesgeven.

Want BTC is nog steeds onze "uit de hand gelopen hobby" en dat moeten we zo zien te behouden.

Ook kosten technisch.

 

We zijn er nog lang niet uit.

Dus bedanken we jullie voor je geduld, we hopen op jullie begrip, we adviseren jullie om alleen in dringende gevallen te bellen, en dan ook te begrijpen dat we tijdens onze lesdagen niet de telefoon opnemen maar later terug bellen ;-)

 

We hopen weer in een normale (corona loze) tijd een inloop ochtend te hebben waar je ongedwongen langs kunt  komen met je niet dringende vragen.

En we adviseren je om per whatsapp een afspraak te maken voor een inspectie of diagnose.

De vaste dag voor inspecties en diagnoses is donderdag om 13:00 of 15:00.

Een inspectie kost de wereld niet en beantwoord veel meer vragen dan je per mail kunt stellen.

Idem dito voor een diagnose.

Onze ervaring is dat de meeste vragen en problemen dan gelijk opgelost worden. Of we geven je bij diagnose een instructie mee voor je eigen garage. 

 

Hiermee is lang niet alles gezegd, maar we doen ons best!

Binnenkort meer nieuws over een heel ander soort project waar we mee gestart zijn.

De vol elektrische 850.

 

En daar gaan we geen mails over beantwoorden ;-)